Bureauernes forening bakker op om DIA

FiG

Kreativitet & Kommunikation bliver både partner og medarrangør på den største digitale pris i Danmark.

Danish Internet Award (DIA) har fået en ny partner. Bag prisen står Danske Medier og Huset Markedsføring, og nu kan de så sige velkommen til bureauernes forening, Kreativitet & Kommunikation, der samler over 120 medlemmer fordelt på alle bureautyper. K&K bliver både partner og medarrangør.

“Det er en styrkelse af DIA, at en så vigtig aktør som Kreativitet & Kommunikation bliver partner ved DIA. Kreativitet & Kommunikation er bureauernes centrale brancheforening og medlemmerne spiller en væsentlig rolle for DIA som deltager i juryen og som deltagere i konkurrencen,” siger aktivitetschef Morten Kamper, Danske Medier.

Hos K&K fremhæver adm. dir. Tine Aurvig-Huggenberger et voksende antal digitale medlemmer samt det generelle digitale fokus hos alle medlemmer.

“Det er en naturlig udvikling, at Kreativitet & Kommunikation nu også er en del af den førende digitale award, ikke mindst set i lyset af vores vækst blandt de digitale bureauer. Vi ser frem til at medvirke til sammen med de andre partnere, at udvikle DIA til ikke bare, at være den førende digitale markedsførings pris, men også til at være en ramme for ny viden og erfaringsudveksling,” siger Tine Aurvig-Huggenberger.

DIA har været holdt siden 2004 og det næste award-show gennemføres d. 22. april i Cirkusbygningen.