Det er nyt, at Femilet – igen – har en fast bureau-samarbejdspartner. Og skal det endelig være, så er det også nyt, at det dansk-skabte lingeri-brand vælger et mindre, yngre og jysk bureau. Tidligere har Femilet nemlig ligget hos Kunde & Co og Brandhouse.
Det nye bureau hos Femiliet hedder Wonwon, et design- og reklamebureau, der blev stiftet i Viborg for fire år siden, og som pt. har syv medarbejdere.
Efter en indledende dialog med 4 bureauer inviterede Femilet 2 af dem med i en pitch. Opgaven bestod i at skabe en badetøjskampagne, som kunne fungere på alle platforme – ikke mindst online. Og altså med Won Won som vinder.
Det er således Won Won, der står bag den netop lancerede badetøjskampagne, ”der gør tricket” – som er temaet for kampagnen.
”Kampagnen er repræsenteret på tværs af alle kanaler, men det er første gang, at vi satser så hårdt på online-marketing, og det har vi høje forventninger til,” siger Tea Nørgaard Pedersen, der er Head of Product and Communication hos Femilet.
Hun suppleres af Helle Pagh, der er strategisk planner hos Won Won:
”Vores analyse viste bl.a., at mange føler sig udfordret af at finde badetøj med den rigtige pasform. Vi har derfor skabt en kampagne for Femilet, som i første omgang gør det nemmere for målgruppen at købe sommerens badetøj. Med de ”tricks”, som Femilet tilbyder, bliver man guidet til den bikini eller badedragt, som bedst fremhæver og kamuflerer de rigtige steder for den enkelte”.
En promotion-aktivitet, der binder kampagnen sammen og trækker trafik til butikken, er et gavekort til en måneds gratis ferielæsning fra Mofibo.
”Mofibo-ideen rammer tidsånden og vores målgruppe. Når det er tid til badetøj, er det som regel også tid til afslapning – og tid til at læse bøger ved poolen eller på stranden,” siger Helle Pagh.
Femilets badetøjskampagne kan ses her – og sommeren over i outdoor, online, i Femilets egne butikker og hos flere end 80 Femilet-forhandlere landet over.