Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Aftalen udløber næste år, men parterne taler allerede nu om at fortsætte samarbejdet.

I lørdags lammetævede Liverpool mægtige Manchester United med 4-1 – og det endda på Manchester Uniteds hjemmebane Old Trafford.

Præstationen kommer kun få dage efter, at Liverpool slog Real Madrid ud af Champions League ved at vinde 4-0 på sin egen hjemmebane..

Den slags er også godt nyt for Carlsberg, der har været sponsor for klubben siden 1982. Et sponsorat til over 60 mio. kr. årligt, skriver eb.dk.

Den nuværende aftale udløber til næste år, men ifølge eb.dk taler parterne allerede nu om en forlængelse.

“Vi har en god dialog, og Liverpool har været en rigtig god investering for os, fordi det er et af de bedste brands i verden. Vi vil gerne fortsætte samarbejdet og er i gang med at se på, hvad en ny kontrakt skal omfatte”, siger Carlsbergs internationale sponsorchef, Keld Strudahl, til Ekstra Bladet.

Engelske medier har spekuleret i, at Carlsberg som følge af finanskrisen ville trække sig som sponsor, men de spekulationer afliver Keld Strudahl.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club