Christopher i ny Reebok-film

Zandra Damsgaard
zandra@bureaubiz.dk

Popsangeren Christopher blev tidligere i år præsenteret som nyt ansigt for Reebok Nordic og er nu krøbet i træningstøjet. Se den spritnye film her.

Når Reebok i dag lancerer sin seneste ’Be more human’-kampagne, er det med den danske popstjerne Christopher i en hovedrolle.

Christopher blev tidligere på året præsenteret som nordisk ambassadør for Reebok som i sin nye kampagne fokuserer på træningens indflydelse på vores fysiske, mentale og sociale velbefindende.

Bag kampagnen står det svenske reklamebureau Animal, som har haft Newland med på produktionen af den 45 sekunder lange film, der er det bærende element i kampagnen.

”Træning er en fast del af min hverdag. At træne gør mig fysisk i stand til at levere en god oplevelse på scenen, og det giver mig et mentalt overskud, som holder mig målrettet og fokuseret, både i mit professionelle liv og privat. Jeg kan identificere mig med taglinen Be More Human, og vil gerne være med til at inspirere andre til at yde deres bedste og være den bedste udgave af sig selv,” lyder det fra Christopher.

Han har lagt filmen på sin egen Facebook-side ledsaget blandt andet af et ”I hope you like it” henvendt til sine fans. Og det kan de.

Kampagnen lanceres i Danmark, Norge, Sverige og Finland, og med i filmen er foruden danske Christopher blandt andre den svenske sværvægtsbokser Badou Jack, som blev verdensmester i den forgangne weekend.