Prince mener, at man skal feste, som om det er 1999, og nu opfordrer Coca-Cola os til at leve som bedstefar i 1950erne.
”Move more, live well, take it easy” – og med tilføjelsen, at man ikke må glemme at nyde livet.
En overkommelig morale på en fredag, skulle man mene.
Filmen, der er skabt af David The Agency i Buenos Aires, ramte britiske tv-skærme i denne uge, og viser i hver sin skærmhalvdel dagligdagen hhv. dengang og nu. Ingen stress, man både spadserer og cykler og spiser hjemmelavet mad – ta’ den, 2013.
Det filmiske budskab ledsages af disse ord fra læskedrikken selv:
”Coca-Cola er klar over, at dets reklame alene ikke kan forholde sig til hele fedme-udfordringen, men brandet mener, at reklamen kan yde et bidrag i forlængelse af de øvrige handlinger, som brandet foretager sig i samme anledning.”
https://www.youtube.com/watch?v=ExRg8m38rug