Danica har udvidet med et dialog-bureau

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Pensionsselskabet vil opruste på kundedialog, og det skal man have hjælp til – fra et dialog-bureau, der lige så meget er et digitalt bureau.

Magnetix er på mange måder et digitalt bureau. Men det udspringer af dialog-verdenen, og det er dette udgangspunkt, der er baggrunden for, at bureauet nu kan skrive Danica på kundelisten.

Danica har fornylig samlet sine digitale aktiviteter hos In2media, der er strategisk partner digitalt set. Men man vil også opruste på dialogområdet, og Magnetix skal hjælpe Danica Pension med alle aspekter af kundedialogen – fra strategi og analyse til eksekvering på alle dialogplatforme – offline, web, e-mail og mobil.

”Danica Pension har valgt at stille skarpere ind på kundedialogen. Vi har levet godt og stille i en periode, men nu øger vi indsatsen på proaktiv rådgivning og kommunikation til både privat- og erhvervskunder. I den forbindelse har vi fundet en partner som kan hjælpe os med at løfte vores dialogmarkedsføring til et nyt niveau og som kan agere smidigt på tværs af de forskellige digitale kanaler og samtidig evner offline dialogmarkedsføring,” siger Lotte Bork, der er 1:1 ansvarlig i Danica.

Ud over In2media og Magnetix samarbejder Danica med Robert/Boisen & Likeminded.