Siteattention startede som et digitalt produkt tilbage i 2010, og blev i 2016 et selvstændigt selskab.
For at blive mere markant og differentieret i markedet har Siteattention valgt at få hjælp fra et bureau til at skabe et nyt Brand DNA. Det blev The Orbit Agency og den nye identitet er allerede nu foldet ud på det nye website.
“Siteattention har den samme nytænkende tilgang til data, som vi dyrker. Så selvom vi kommer fra to forskellige kategorier, deler vi på mange måder mind-set og DNA,” siger Thomas Thorstholm, CEO, The Orbit Agency.
Mikkel Bach Nielsen, COO SiteAttention, siger om valget af The Orbit Agency:
“Vi var ret sikre på, at vi havde brug for hjælp udefra til at få skabt den identitet og profil, som vi drømte om. Men vi var også opmærksomme på, at vi hverken havde tid, råd eller lyst til lange abstrakte processer. Derfor blev vi hurtigt trygge ved The Orbit Agency, der har et meget gennemtrængende fokus på den effekt, der skal skabes”.
Målet med den nye brandidentitet er at komme ud på flere markeder. Pt. er SiteAttention leverandør til virksomheder i Danmark, Sverige, Norge og England.
Orbit Agency, der er knap to år gammelt, fik for nylig Den Blå Planet som kunde og har tidligere annonceret samarbejde med bl.a. IDdesign, Boxer TV, Cmore, og Dynaudio.