In2media stod for designet af første version af Danske Banks MobilePay, som banken har udviklet i samarbejde med Trifork. Nærmere beskrivelse af succesen er overflødig.
Nu er bureauet så rykket videre, og har hjulpet schweiziske UBS med en mobil betalingsløsning. Skal man dømme på den schweiziske app-pris, Best of Swiss Apps, så er også dette arbejde vellykket. Prisen arrangeres af Simsa (Swiss Internet Industry Association).
I hvert fald blev det til 7 priser – 2 guld, 4 sølv og 1 bronze spredt udover over 7 kategorier, hvilket også udløste hoved-prisen for mest vindende app i 2015: Master of Swiss Apps.
UBS Paymit blev udrullet i Schweiz i slutningen af maj.
“Vores arbejde for UBS har været at vi tog konceptet ind til det schweiziske marked og har været med til at specificere og designe de flows og den overordnet brugeroplevelse, som passer til de schweiziske markedsforhold bl.a. omkring sikkerhed, kredit- og debitkort, kontonumre, etc. Her er der mange forskelle i forhold til det danske marked,” siger adm. dir. Andreas B. Iversen, In2media.
Platformen kører desuden som en fælles løsning med flere banker.
”Det er vores målsætning at give vores kunder de bedste, nye digitale services. UBS Paymit er et skridt på vejen til at gøre det nemt, enkelt og sikkert at sende og modtage penge uden at skulle bakse med diverse bankoplysninger. Det gør det lige pludseligt nemt at dele regningen på restauranten eller biografen. Med In2media’s dybe erfaringen indenfor feltet har vi følt os i god hænder og oplevet at de har været med til at løfte kundeoplevelsen,” siger Andreas Kubli, Managing Director, Multichannel Management & Digitization, UBS Switzerland.