Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Blandt reklamehypet op til SuperBowlen har H&M nu offentliggjort sin film.

Svenske H&M vil på søndag for første gang nogen sinde blande sig i reklamekoret ved verdens største reklamevindue, amerikanske SuperBowl.

Det skal ske med en ny serie under navnet The David Beckham Bodywear collection, og filmen kommer selvfølgelig til at bygge på fodboldikonet.

Selvom SuperBowlen først er på søndag, så har H&M nu releaset filmen – og selvom SuperBowlen jo nok umiddelbart har flest mænd blandt publikum, så er spørgsmålet, om ikke H&Ms film også giver lidt til de kvindelige seere. Døm selv (se den her).

Iøvrigt kan man få en fornemmelse af stadigt flere film til SuperBowlen i denne artikel fra Adweek. Her fortælles det desuden, at der i år vil være endnu flere bilrelaterede reklamer end sidste år, hvor antallet var rekordstort.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club