Af Freya Lynn Coriand, redaktionsassistent
Af Albert Osbæck, videoproducent

Voxpop: Bureaubiz har været en tur på gaden for at teste om de danske reklamer og slogans, der præger sendefladen, har gjort et blivende indtryk på københavnerne. Hvad er ’øh’ og hvad er top-of-mind?

 

Interesseret i mere indhold som dette? Skriv dig op til vores nyhedsbrev her.

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Kom på forkant med vigtig viden om bureau- og marketingbranchen. 

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Regnskabsrapporten og/eller Konkurrenceanalysen digitalt 
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • BureauNyt
  • PersonNyt
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
Køb nu

Kommentarer