Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Kristina May Pries dykker ned i, hvordan man kan formidle data og indsigter på en kreativ og inspirerende måde. Sammen med Lise Heiselberg og Bittine Ortmann kommer hun omkring alt fra kvalitative metoder til folks holdning til bæredygtighed, hellefisk og sko.

Nyt afsnit af Design Kan. Denne gang undersøger Kristina May Pries, hvordan man kan skabe design ud fra trends. I selskab med Lise Heiselberg, senior data og insights lead hos MediaCom, og Bettine Ortmann, tidl. chief strategic planner hos Konstellation & Republica og nu selvstændig marketingkonsulent, kommer hun omkring det øgede fokus på data og indsigt – og hvordan det også kan siges at være en kreativ proces.

Lyt med her. 

Du kan også lytte med på Apple Podcasts og Spotify.

Design Kan… er en branding- og designpodcast kreeret af det grafiske designbureau AM. Dets vært, Kristina May Pries, er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau og vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske ideer til konkrete koncepter, der kan kaste lys over spørgsmålet: hvad er det egentligt design kan?

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club