Detailhandel fejrer ofte fødselsdag. Og nu også kobberbryllup

FiG

Trendsales startede for 12 1/2 år siden, og det har man valgt at markere bl.a. med en film produceret af Hawaii.

At fejre fødselsdag med masser af tilbud er en ganske almindelig aktivitet i detailhandlen, og det behøver ikke være runde fødselsdage.

Nu har modeportalen Trendsales så lagt en anden vinkel på det at fejre noget som led i markedsføringen. Og i stedet for en-vejs budskabet har man søgt i højere grad at inddrage kunderne.

Man har nemlig valgt at fejre kobberbryllup sammen med kunderne og udvalgt en del af dem, som er blevet udsat for hornmusik og æresport.

Det er nemlig i denne uge 12½ år siden, at Trendsales blev lanceret som den modebazar, næsten hver anden danske kvinde i dag har stiftet bekendtskab med på et eller andet tidspunkt i deres liv.

”Uden brugerne, intet Trendsales! Det har altid været vores filosofi og derfor har vi med denne kampagne haft ét ultimativt ønske: at hylde vores relationer til vores mange tusinde dejlige brugere på en rar og humoristisk måde,” siger Eva Kemp, underdirektør Trendsales, og fortsætter:

“Vi har per tradition haft og har stadig et meget unikt forhold til mange af vores brugere, som gennem deres feedback jo har været med til at definere Trendsales, som vi kender til det i dag. Derfor opfatter vi lidt vores brugere som vores ægtefæller og fandt derfor på ideen om kobberbrylluppet.”

Ud over et konkurrencesite har Trendsales hyret Hawaii film til at gennemføre eventsene og producere en film.

“Vi havde egentlig planlagt at bede et par kvinder om at spille overraskede, når vi kom forbi, men Hawaii-drengene overbeviste os hurtigt om potentialet i rent faktisk at gå planken ud og lave en totalt autentisk film med virkelige reaktioner. Det blev noget af et nervepirrende set-up, men heldigvis var alle virkelig positivt overraskede, da de først fandt ud af, hvorfor der stod et filmhold og et hornorkester i forhaven,” siger Eva Kemp.