Digitalt bureau allierer sig med Falkenberg om “global” film

Peter Engholm
25@mail.dk

Det digitale bureau Heyday har tilrettelagt en kampagne for Super Dæk Service, der omfatter en film, som skal “ud i hele verden”. Her har man allieret sig med Thomas Falkenberg og M2.

9 ud af 10 kunder ser Super Dæk Service som et dækværksted – og ikke helt skævt, heldigvis, for det er Super Dæk Service også. Men dækspecialisten er også et autoværksted.

”9 ud af 10 kunder ved ikke, at vi også er et godt autoværksted. Det vil vi gerne lave om på, da vi har en målsætning om at være branchens bedste inden for både dæk og værksted,” siger Jonas Højland Pedersen, der er adm. direktør for Super Dæk Service.

Den nuværende andel af Super Dæk Services mekaniske arbejde udgør 20 pct. af virksomhedens årlige omsætning på 600 mio. kr., og målsætningen er, at disse 120 mio. skal vokse til 300 mio. kr. i løbet af de næste 5 år.

Det første spadestik til indfrielse af denne målsætning består af en storstilet kampagne, hvor dækspecialisten insisterer på, at ”alle skal vide, at vi også er et super godt værksted”.

Og med alle menes vitterligt alle på kloden – ifølge nedenstående film, som er udviklet af det digitale reklamebureau Heyday – sammen med Thomas Falkenberg – og produceret af M2Film.

Bevæbnet med flyers sendes filmens hovedperson, Super Dæk Services marketingdirektør Jesper Sørensen, ud i hele verden for at sprede budskabet.

En pressemeddelelse understreger, at kampagnen spiller på overdrivelse og ironi – en oplysning, der mest henvender sig til dem, der kun ser de første frames, for 11 sek. inde i filmen oplyses kampagnens budget: 200 milliarder kroner.

Kampagnen understøttes på mange digitale og sociale medieplatforme. Super Dæk Service er ikke helt så global som den beskrevne kampagne, men er dog landsdækkende i Danmark – med 59 autoværksteder og dækcentre.

https://www.youtube.com/watch?v=ehdKTNNRaqk