Konstellation kunne i mandags skrive Danske Spil på kundelisten – foreløbig dog med et unavngivent projekt. Men Danske Spil er blot den seneste i en række kundegevinster.
I slutningen af november landede Skoda hos bureauet og i november kom Nykredit, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen og Begravelse Danmark til, mens Momondo skrev sig ind hos bureauet i september
Det fremkalder selvsagt tilfredshed i bureauet, som derfor også er i gang med at opruste. Senest tiltrådte Morten Grubak som Senior Art Director. Derudover er der nu en proces i gang med at finde både udviklere, designere og digitale producere.
“Vores langsigtede new bizz strategi om at lave godt arbejde og vinde priser har i den grad virket. Vi er rigtig glade for de nye kunder, der er kommet til bureauet. Da flere af vores eksisterende kunder som Lego og Carlsberg også er aktive, har det været et dejligt travlt efterår” – siger Claus Leinøe, kontaktdirektør hos Konstellation, og fortsætter:
“Det er indenfor alle vores kerneydelser, at vi oplever en stigende efterspørgsel. Dels er det indenfor brand activation, hvor vi mærker en stor interesse for at udvikle større koncepter og kampagner med udgangspunkt i det digitale. Derudover har vi gang i et par større marketing innovationsprojekter og sidst, men ikke mindst, så er det de mere traditionelle UX og design tunge opgaver, der rykker.”