Af FiG

Bureauets healthcare-chef skal til udlandet og derfor er der udpeget en ny direktør i Danmark.

I dag er der vagtskifte hos Ogilvy Healthworld i Danmark. Den hidtidige direktør, Ditlev Ahlefeldt-Laurvig, skal til Ogilvy Healthworld i London, ny direktør bliver Morten Vestergren Frederiksen.

Han kommer fra en stilling som Global Communication Manager (Beverage Industries) og leder af en intern kreativ afdeling i Novozymes. Han har en bred baggrund inden for salg og kommunikation fra både kundesiden og bureausiden, bl.a. hos AdPeople, hvor han havde ansvar for flere internationale kunder.

“Vi er lykkedes med at etablere en sund forretning i et specialiseret nichemarked. Vi har stadig vækst, og vi ved, at hele farmamarkedet er under forandring i disse år. Det giver en masse nye muligheder, men stiller også krav til vores evne til at omstille os og justere vores forretning. Med Morten har vi fået den helt rette profil til at styre denne omstilling, men samtidig fortsætte den positive udvikling, vi er inde i,” siger Ditlev Ahlefeldt-Laurvig.

Da han fortsat er i netværket, vil han være med til at sikre en optimal overdragelse af forretningen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club