Med en ledelsesrokade lægger Dansk Reklame Film nu op til øget vækst og international ekspansion.
Selskabets danske direktør, Claus Rothoff Brix, bliver ny nordisk chef, og den danske salgschef, Theis Hector, forfremmes til direktør i Danmark.
Målsætningen er udtalt: Dansk Reklame Film vil levere biografreklame i flere lande end Danmark og Norge, og reklamekonceptet i Københavns Lufthavn, Airmagine, skal udbredes til andre lufthavne i Europa.
”Danmark og Norge er i verdensklasse, når det gælder kommerciel udnyttelse af biografmediet – det skal vi bygge videre på. Samtidig har vi med Airmagine digitaliseret reklamepladsen i Københavns Lufthavn, et koncept som vi nu arbejder på at sælge til andre lufthavne,” siger Claus Rothoff Brix.
I forbindelse med rokaden indtræder direktøren for den norske forretning, Bjørn Erling Ottersen, i det nordiske ledelsesteam, der derudover vil bestå af Claus Rothoff Brix, Theis Hector og bestyrelsesformand Asger Flygare.
Dansk Reklame Film, som Egmont-ejede Nordisk Film står bag, har haft uafbrudt vækst i fem år og er det førende i Danmark og Norge, når det gælder biografreklame. Det omtalte koncept, Airmagine omfatter over 500 intelligente, digitale reklameskærme i Københavns Lufthavn.