DSB forlænger med Very

FiG

Community-bureauet har arbejdet med de unge målgrupper, men får nu forlænget ramme-aftalen.

Community-bureauet, Very, kan glæde sig over både at være hyret på en rammeaftale om community management, samt være et af fem bureauer på en bred rammeaftale om koncepter og digitale opgaver.

Nu kan bureauet så glæde sig yderligere over, at aftalen om community management er blevet forlænget.

Konkret har bureauet været involveret i arbejdet med DSB Ung’s sociale medie platforme, hvor man har udviklet og eksekveret strategien.

Very har arbejdet med opbygningen af et community, som har opnået en gennemsnitlig tilgang på 500 nye followers hver måned over det seneste år. Vurderingen lyder, at den målrettede indsats og graden af involvering med målgruppen har vist sig at have en positiv effekt på DSB brandet.

Den nyeste tilfredshedsundersøgelse viser, at DSB Ung brugernes opfattelse af DSB skubbes i en positiv retning, i det undersøgelsen viser, at 44 %, af de adspurgte er blevet mere positive over for DSB efter at have liket DSB Ung.