eBoks samler sig hos et bureau

FiG

Klassisk markedsføring, digitale projekter, aktivering af sponsorater, relations-salg – det hele skal nu håndteres hos et og samme bureau.

Opdateret: Den elektroniske postkasse, eBoks, som bl.a. er synlig gennem et sponsorat af Caroline Wozniacki, samler nu alle sine bureauaktiviteter hos et bureau. Men det er hos et bureau, som man kender godt.

eBoks har nemlig allerede et samarbejde med Zupa Recommended – som dog karakteriserer udvidelsen af samarbejdet som så omfattende, at bureauet ser det som en ny kunde.

Samarbejdet indebærer, at bureauet hjælper med alt fra den grundlæggende backend til de kunde- og forretningsvendte løsninger.

“Vi er meget glade for, at det er lykkedes at samle rigtig mange af vores aktiviteter hos Zupa Recommended. Det giver en åbenlys synergi for vores kommunikation og vores forretning, at Zupa Recommended er involveret i produktudviklingen, pakketeringen af produkterne og den kommunikative eksekvering på både BtB og BtC siden,” siger Marketing & Communications Director Pernille Brandis Rosengaard fra e-Boks.

Kontaktchef Allan Orup Hansen tilføjer:

“Det er klart, at når vi er med til at udvikle og optimere selve produktet, så dukker der en masse idéer og tanker op i forhold til, hvordan vi får det ud at leve i den anden ende.”

Valget af Zupa Recommended til alle opgaver betyder, at Bocca må sige farvel til eBoks. Herudover samarbejder firmaet med pr-bureauet Operate og mediabureauet Mediabroker, og disse samarbejder fortsætter uanfægtet.