Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Dorthe Khiljee har tilbragt stort set hele sin karriere i Dansk Reklame Film. Nu skifter hun branche...

Med en 19 år lang karriere i Dansk Reklame Film og en alder på 44 år har Dorthe Khiljee indtil nu haft hele sin faglige karriere i selskabet.

Alligevel betragter hun det ikke som en svær beslutning, at sige ja til et nyt job i kursus- og konsulent-virksomheden Think About It.

“Jeg har været gennem mange funktioner lige fra analyseassistent til nordisk marketingchef og nu marketingchef. Vi har oplevet mange forandringer og det har været spændende. Men jeg brænder for det udviklende og ledelsesmæssige og har i de sidste par år uddannet mig som coach. Det har opbygget en stor lyst til at prøve de sider mere af, og for mig er det ikke et fravalg af Dansk Reklame Film men et tilvalg af noget, jeg brænder endnu mere for. Så selvom det var en stor beslutning at sige op efter 19 år, så var det reelt også en let beslutning”, siger Dorthe Khiljee.

Samtidig glæder hun sig til at skulle arbejde med kommunikation på en ny måde.

“I mit nye job skal jeg sætte mig selv meget mere på spil i kommunikationen, da du nu handler om personlig formidling. Jeg bliver i højere grad mediet frem for at arbejde med annoncer, pressemeddelelser etc.”, siger Dorthe Khiljee.

Think About It er en virksomhed der gennem kurser og konsulent-ydelser arbejder med udvikling af individer, teams og virksomheder. Coaching er blot en del af paletten.

Hendes afløser i Dansk Reklame Film er endnu ikke udpeget. Indtil videre overtager adm. dir. Jens Aaløse ansvaret for markedsføringen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club