En vision om branding: TikTok – døgnflue eller grønlandshaj?

Redaktionen

I Envisions podcast er gæsterne Kim Jessica Axholt, der er digital chef hos Liberal Alliance samt Sofie FInk, der er paid media specialist hos Gorm Agency.

Der har været masser af skriverier om den kinesiske app, TikTok – en stor del af dem negative. Så hvor efterlader det brands ift. TikTok som platform: Skal de skride, blive eller først nu begynde at benytte sig af TikTok? Og er der egentlig et etisk dilemma, hvis de gør det? Det taler vi bl.a. om i dette afsnit. Hvor værten i øvrigt også får vrøvlet om faktuelt forkerte oplysninger om vandmængden i Limfjorden. Den er nemlig ca. 7,5 billioner liter og ikke 7,5 millioner, som der bliver sagt i afsnittet. 

GÆSTER: Kim Jessica Axholt, digital chef hos Liberal Alliance og Sofie Fink, paid media specialist hos Gorm Agency 
VÆRT: Chris Hvidberg, senior creative, Envision 
REDAKTION: Mie Fabrin, Emilie Kusk Nielsen & Chris Hvidberg, Envision
TEKNIK: Dennis Jensen, podcaster.dk