H.J. Hansen Genindvindingsindustri hører næppe til Danmarks mest kendte virksomheder – eller de oplagte bureaukunder.
Men Nørgård Mikkelsen oprettede ved indgangen til i år en BtB-afdeling, og på den led passer virksomhedens ankomst på kundelisten godt ind i strategien.
Desuden er der tale om et digitalt budget.
“Vores kunder er professionelle beslutningstagere indenfor industri, kommuner og autoophug, som vælger at sælge deres skrot til os samt internationale opkøbere, som ligger en ordre på vores råstofprodukter. Markedet er stærkt konkurrencepræget, og vi har konstant brug for at understrege og kommunikere vores stærke position og unikke værditilførsel. Samtidig står H.J. Hansen Genindvindingsindustri på skuldrene af mere end 180 års erfaring og Jens Hempel-Hansen er 5. generation som ejer og adm. direktør,” fortæller markedsdirektør Jesper Bank, H.J. Hansen Genindvindingsindustri.
Opgaven indebærer bl.a. et mobilsite.
“Mange kunder flirter med Apps og Mobilsites – ofte uden at få tilført forretningen den store værdi. Men i H.J. Hansens tilfælde giver det god mening, at tilbyde kunderne, som ofte tager beslutninger langt væk fra deres skrivebord, end mobil løsning. Hermed skaber vi forhåbentlig en kommunikationsplatform, der kan understøtte deres vækstmål”, siger kontaktdirektør Peter Jahn, Nørgård Mikkelsen og fortsætter:
“Den internationale genindvindingsindustri kommunikerer relativt konservativt og vi vurderer, at der er plads til at differentiere sig med den rette historiefortælling.”