Af FiG

Holm Kommunikation har lagt stærkt ud efter sommerferien. I går fortalte de om Trustpilot - i dag handler det om endnu en brancheforening.

Mens mange er i gang med at ryste sommerferien ud af kroppen, så har PR-bureauet, Holm Kommunikation valgt at lægge hårdt ud.

I går kommunikerede man historien om, at Trustpilot havde valgt at formalisere samarbejdet med bureauet, og i dag fortæller man så om, at brancheforeningen for mode- og tekstil, Wear, har indgået en specialaftale med bureauet.

Tidligere i år kunne bureauet desuden notere den grafiske arbejdsgiverforening, GA, på kundelisten.

Som en del af samarbejdet med Wear tilbyder Holm Kommunikation fremover medlemmerne specialiseret kommunikationsrådgivning inden for CSR, Investor Relations og håndtering af kriser.

”Den danske modebranches tilstedeværelse på sourcingmarkederne forudsætter, at branchen stiller krav til deres leverandører, der sikrer ansvarlighed i produktionen. Desværre er det jo oftest kun de dårlige historier, vi hører, men der er faktisk også rigtig mange gode initiativer, som branchen gerne skal formidle til medier, samarbejdspartnere og kunder. Derfor har Wear indgået en specialaftale med Holm Kommunikation, der sikrer vores medlemmer adgang til saglig og kompetent kommunikationsrådgivning,” siger Torben E. Hoffmann Rosenstock, direktør i Wear.

I 2009 igangsatte brancheforeningen en større rebranding-indsats, som samtidig medførte en opskalering af både rådgivningsydelser og indsatsområder. Et af indsatområderne var indgåelse af nye strategiske specialistsamarbejder, der kan være med til at give branchen et løft.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club