Man skal ikke længere tilbage end til efteråret for at finde historier om nye bureausamarbejder hos Danmarks største fitness-kæde, Fitness World.
Umwelt blev valgt som reklamebureau, mens Mediacom blev mediabureau, og Magnetix blev koblet på dialog-arbejdet.
Så vidt vides er der ikke ændret noget på dette, men nu har kæden indledt samarbejde med endnu et bureau.
Efter en konkurrence har Fitness World valgt Creuna som kædens nye digitale bureau.
“Creuna har vist at de forstår vores forretningsmæssige potentiale på det digitale plan og er kommet med en række konkrete, kreative og forretningsorienterede løsningsforslag, der kan udrulles uden de store tekniske omlægninger,” siger Online Manager, Lasse Rubin Skov hos Fitness World.
Det sker i en pressemeddelelse, men det er ikke lykkedes at få kontakt til Fitness World for en uddybning af rollefordelingen mellem Creuna og de øvrige bureauer.
Creuna anfører, at selvom fitness er et fysisk produkt, så ligger der et stort uudnyttet potentiale i de digitale medier for at tilføje nye dimensioner til produktet og dermed forbedre trænings- og serviceoplevelsen for Fitness Worlds mere end 700.000 medlemmer.
“Fitness World anerkender, at de digitale kanaler fremadrettet kommer til at spille en hovedrolle i at servicere deres kunder målrettet, og de har modet til at satse på det digitale. Vi ser meget frem til understøtte dette fokus, både på det strategiske, konceptuelle og tekniske plan.” siger Thomas Kruse Andersen, Director, Clients & Sales hos Creuna, i pressemeddelelsen.