Er du under 30 og ansat i en marketingafdeling? Så læs her

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Cannes-festivalen har arrangeret et ugelangt akademi for unge marketingfolk – under ledelse af en meget prominent marketingmand.

Det hører til sjældenhederne, at vi på Bureaubiz omtaler kurser – men her har vi valgt at gøre en undtagelse.

Cannes-festivalen har nemlig lanceret et Creative Academy for Young Marketers, der er et ugelangt uddannelsesforløb, som løber af stabelen under festivalen til juni.

Akademiet arrangeres i samarbejde med UCLA Anderson School of Management og denne organisations kontor for Executive Education. Desuden sponsorerer Wunderman uddannelsen.

Festivalen har fået Procter & Gambles øverste marketing-ansvarlige, Jim Stengel, til at stå i spidsen for uddannelsen. Han vil blive assisteret af brand-konsulenten Suzanne Tosolini.

“Brands vil opnå vækstskabende Cannes-kvalitets arbejde, hvis de bliver bedre kunder. Suzanne og jeg agter at lade dette ske for deltagerne,” siger Jim Stengel.

Deltagelse koster kun det almindelige deltagergebyr for unge på knap 8000 kr. og der er plads til 35 deltagere.

Mere information kan findes her.