Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Organisationen har ansat en ny chef for markedsføring og fundraising. Han er fundet hos Cykel DK men nok mere kendt fra DSB.

Børnefonden har ansat en ny fundraising- og marketingdirektør. Der er tale om Nicklas Marshall, der får til opgave at udbrede kendskabet og sikre støtte til Børnefondens arbejde.

Børnefonden arbejder med at skaffe midler fra private sponsorer, virksomheder, fonde og institutionelle donorer. I alt har fonden mere end 60.000 private sponsorer, som støtter arbejdet for børn, deres familier og lokalsamfund i Benin, Burkina Faso, Kap Verde, Mali og Togo.

Nicklas Marshall kommer fra et job som adm.dir. hos Cykel DK, der leverer delecykelsystemer til kommuner.

Men han er nok mere kendt fra sin tid i DSB, som han forlod primo 2013 efter godt fem år først som salgsdirektør og dernæst som både salgs- og marketingdirektør.

Han erstatter Anne Grandt.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club