Udvalgte pølsevogne får nu et facelift. Det sker med kædekonceptet “Steffs Place”, hvor Tulip-ejede Steff-Houlberg vil sikre ens udtryk, ensartet – og høj – kvalitet og produktsortiment.
Forbilledet er ifølge Dagbladet Børsen de amerikanske diners, og foreløbig har over 35 forpagtere sagt ja til at gå med på kæde-tanken. Og Tulip forventer, at mere end 100 pølsevogne og grillbarer er med inden for de næste par år.
“Vi ønsker at hæve standarden sammen med forpagterne. Vores marketingafdeling og grafikere har udviklet et koncept og et udtryk, som i første omgang rulles ud i butikkerne og lokalt, hvor de første pølsevogne og grillhuse er kommet med,” siger Mads Aagaard, kategorichef i Tulip, til Bureaubiz.
På bureausiden bliver Steffs Place løbet i gang af først ét bureau, siden kommer et andet også med.
“Heyday er et digital bureau, men også taktisk stærke. De har før vist, at de kan gøre above-the-line levende. Og kampagnen vil være taktisk til at begynde med,” siger Mads Aagaard.
Halbye Kaag JWT har flere Tulip-budgetter, og bureauet kommer også til at spille en rolle ved Steffs Place.
“Når vi har fået flere med i Steffs Place, så giver det mening at rulle en bredere kampagne ud, og her vil Halbye Kaag JWT komme på banen. De vil stå for den overordnede kommunikation, mens Heyday fortsat vil levere den taktiske del,” siger Mads Aagaard.
Steffs Place vil også blive promoveret i forbindelse med Mick Øgendahl-filmen Alle for én, der får premiere lidt inde i det nye år.