Falck Assistance vælger digital bureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Falck.dk skal moderniseres, og nye produkter og services skal introduceres hurtigere til markedet. Til disse formål er In2media hyret.

Forleden blev det meldt ud, at In2media skal hjælpe med et rumrejse site. I dag er vi kommet kommet ned på jorden igen med historien om, at In2media skal hjælpe Falck Assistance med at optimere virksomhedens digitale tilstedeværelse.

”Det er enormt vigtigt at modernisere vores webbaserede løsninger og den digitale kommunikation med kunderne. I dag gælder det om at kunne skabe positive kundeoplevelser på tværs af kanaler såsom hjemmesiden, apps eller sociale medier,” lyder det fra Senior Vice President Thomas Wandahl hos Falck.

Opgaven lyder på, at In2media skal modernisere Falck.dk, så brugeroplevelsen bliver forbedret.

Derudover skal In2media hjælpe med at udvikle Falck Assistances innovations-setup, så nye produkter og services hurtigere kan introduceres til markedet.

Frygten for ikke at være med på den digitale vogn, giver bureauer som In2media flere opgaver, siger bestyrelsesformand hos In2media Tim Frank Andersen:

”Det er altafgørende at være der, hvor kunderne er. I dag søger og shopper de fleste af os på nettet – om det så er alarmer, sko eller rejser, så er nettet ofte den primære kontakt for kunderne. Og det sker i stadig stigende grad fra mobile enheder. Det fordrer digitale løsninger, hvor brugeroplevelsen er i top og som naturligvis sikrer salg og konverteringer,” siger partner og bestyrelsesformand hos In2media Tim Frank Andersen og fortsætter:

”Vi oplever en stigende tendens til, at kunderne efterspørger digital forretningsudvikling. Og det er ikke længere nok at bare komme med de gode idéer og så smutte derfra igen. Nej, det handler om at eksekvere, holde kunden i hånden og være med til at implementere den digitale strategi,” forklarer Tim Frank Andersen.