Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Den relativt nye NGO Stoop.nu er ude med sin anden kampagnefilm for at sætte fokus på mobning, og de konsekvenser det får for den mobbede. Se filmen her.

I foråret var den nye NGO Stoop.nu, der fokuserer på mobning, ude med sin første kampagnefilm. Den bliver nu fulgt op af en toer, der vil blive vist i biografen og på TV2 Play. Det er igen Uitch Iscratch, der har produceret filmen i samarbejde med bureauet Müller Thomassen.

Claus Heine, der har grundlagt Stoop.nu er selv blevet mobbet. Han gør nu en målrettet indsats for at komme mobning til livs i samarbejde med foreningslivet og en række kendte ambassadører. Det samarbejde i forening med forebyggende arbejde og fokus på både mobbere, medløbere og mobbeofre skal effektivt reducere mobning på de danske skoler.

Filmene er lavet dels til undervisningsbrug, dels til branding af organisationen samt for at hjælpe med at sætte fokus på mobning og konsekvenser heraf. Filmene stiller skarpt på, hvad mobning gør på både den korte og den lange bane.

Her er den første film:

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club