Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

En A-kasse og et kosttilskud er de seneste på kundelisten. De nye kunder medfører dog ikke oprustning på medarbejdersiden.

Årsskiftet har været givtigt for Bark Copenhagen i relation til nye kunder. De er kommet i en lind strøm, og som børsnoteret på amerikanske OTC Bulletin Board bliver kursen plejet med en officiel meddelelsen på hver enkelt.

I sidste uge blev ankomsten af norske Linie Akvavit på flere markeder annonceret og i denne uge gælder det så A-kassen Dana samt et kosttilskud.

Det er medicinalselskabet Actavis, som har valgt bureauet til at udvikle en kommunikationsstrategi og kreativ platform for brandet “Lactoghurt”, der er et kosttilskud baseret på mælkesyrebakterier.

Dana skal have hjælp til at udvikle en ny kommunikationsplatform samt en taktisk plan.

Herudover er der omkring årsskiftet også landet et par web-udviklings-projekter.

De mange nye kunder udløser dog ikke en opnormering. Det skyldes, at bureauet i 2009 ikke skar i ressourcerne – selvom det umiddelbart vil have været en god ide, oplyser adm. dir. Peter Brockdorf.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club