Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bl.a. mistanke om, at tilbuddet ikke er gennemsigtigt for forbrugerne.

Forbrugerombudsmanden er gået i gang med at undersøge, om TDC’s nye pakketilbud under navnet Home Trio forbryder sig mod reglerne om tele- og bredbåndsselskabers reklametilbud.

Det fortæller jurist Søren Iversen fra Forbrugerombudsmanden til Jyllands-Posten.

Det er kun halvanden uge siden TDC satte gang i en betydelig kampagne for det nye produkt, der skal puste nyt liv i TDC’s omsætning.

Home Trio tilbyder en pakke bestående af tv, telefoni og bredbånd, men Jyllands-Posten rejser tvivl om både prisen og indholdet af de enkelte elementer.

Koncerndirektør Carsten Dilling, TDC, glæder sig over godt salg og afviser kritikken.

Kommentarer

  1. Jeg håber sørme at der kommer til at ske noget med TDC. Deres markedsførings metoder er totalt galt afmarcheret. De reklamere med noget som ikke kan lade sig gøre hos den enkelte forbruger. De lover langt mere end de kan levere. Og når man først har valgt at benytte sig af TDC Home Trio, ja så er der ikke nogen vej ud igen, selvom man ikke får den service man reelt betaler for. Det er bondefangeri, og bestemt ikke et produkt eller et selskab jeg kan anbefale.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club