Af FiG

Sammen med Very har man lanceret en digital kampagne for Focus, der fokuserer på historier om at opnå succes. Se den nye film her.

Hvis 1600 delinger på Facebook på få dage er en succes, så har Ford og Very succes med kampagnen for Focus under platformen Go Further.

Man har netop lanceret film nr. 2 i kampagnen, og denne gang fortæller den historien om Kenneth Nguyen, der er ekstrem fotograf, urban explorer og ikke mindst flittig Instagram-bruger med flere end 40.000 følgere, som dagligt følger med i hans liv.

Filmen fortæller lige som den første historien om at opnå succes, selvom vejen dertil kan være fyldt med bump. Den første film fik mere end 2.300 delinger på Facebook og sammenlagt over 130.000 views fordelt på Vimeo og YouTube.

”Vi skal tale det sprog, den nye generation af forbrugere taler, og fortælle historier, som de kan relatere til, og som samtidig giver mening for produktet. Det handler om at bryde grænser” siger marketingchef hos Ford, Tom Maxmølris.

Filmen er lavet i samarbejde med Bitchslap Media og House of Radon.


Se den første film herunder.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club