Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Fingerspitz har en kernekompetence på fødevarer og intensiverede sidste år sine new bizz aktiviteter.

At vokse med en tredjedel lyder som en succes. Alligevel karakteriserer adm. dir. Anna Aagaard fra fynske Fingerspitz, 2011 som et hårdt år.

Det hænger sammen med, at der blev brugt meget energi og ressourcer på new bizz. Men det har altså virket – bare ikke på bundlinjen.

“Det har været en bevidst strategi, og det er nu investeringerne skal vise sig på bundlinjen,” siger Anna Aagaard og tilføjer, at der fortsat er nye kunder, som ikke er komme rigtig i gang endnu.

Fingerspitz har en kernekompetence índen for fødevare – først og fremmest inden for BtC men også inden for BtB.

Nøgletal for Fingerspitz

  • Bruttoavance 8,4 mio. kr. +35,5 pct.
  • Bruttoavance pr. medarbejder 700.000 kr. + 1,6 pct.
  • Lønandel 77,6 (77,3)
  • Resultat af primær drift 0,147 mio. kr. +5 pct.

    Bruttoavancen er estimeret af Bureaubiz

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club