Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Valget er faldet på Jacob Lachmann med en fortid hos Adpepper og OMD

I går kunne Jubii fortælle, at man havde fundet en ny adm. dir. i skikkelse af Henrik Busch, der kom fra en stilling som noridsk direktør hos GoViral. I dag kan sidstnævnte så fortælle, hvem den nye nordiske direktør er.

Valget er faldet på Jacob Lachmann, der starter i hans nye rolle 1. april. Han får det overordnede ansvar for GoViral i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Lachmann vil samtidig blive indlemmet i GoVirals daglige ledelse.

Jacob Lachmann har en baggrund i Online medier fra hans tid i Adpepper, et tysk børsnoteret media selskab, som han har bygget op i norden. Derudover har han senest introduceret Scandinavian Interactive Media Event (SIME) i Danmark. Herudover har Jacob Lachmann været med til at starte mediebureauet OMD’s digitale afdeling op i Danmark.

René Rechtman, Group MD for GoViral siger: ” Vi er en virksomhed som har vokset hurtigt og som fortsat vækster 100 pct. årligt og har derfor mere end nogensinde brug for de bedste folk i industrien til at understøtte vores ambitiøse mål”.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club