Harry skal i dialog med kunderne

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

DSB vil blive mindre synlig i masse medier til fordel for dialog-markedsføring.

DSB vil nu satse meget mere på dialog-markedsføring. Det fortæller Børsen i dag.

Koncernmarketingchef Morten Bo Berthelsen vurderer, at selskabet om to år vil anvende 50 pct. af markedsføringsbudgettet på dialog og dermed blive mindre synlig i massemedierne. Han siger til Børsen:

“Anden bølge af direct marketing og CRM kommer nu. Der er kritisk masse på nye medier som online og mobiltelefoner, og det gør det lettere at føre en mere individuel dialog med kunderne. Det, tror jeg, kan gøre en forskel for DSB”.

E af midlerne er et fordelsprogrammet til S-togene, der bliver lanceret i denne uge.

“Målet er, at vi lærer vores kunder bedre at kende, så vi kan tilpasse både produkter og tilbud til dem. Vi er meget ambitiøse med projektet og tester det nu af i S-togene. Hvis det bliver en succes, så er næste fase at overføre det til alle vores tog og alle vores rejsende”,siger Morten Bo Berthelsen til Børsen.