Af Peter Engholm, journalist

CCA 2022 hyldede vinderne af både YCCA og Our Sustainable Future. Se alle teams her.

Deltagerne ved årets Creative Circle Award i BaneGården, København, fik lejlighed til at hylde talenterne, mens opmærksomheden var høj og promillen lav – ved arrangementets begyndelse.

Årets fire vinder-teams ved Young Creative Circle Award (YCCA) kom på scenen i samlet flok. De havde alle fået samme brief fra Hands in your pants: Få mænd til at tjekke sig selv for testikelkræft mindst én gang om måneden.

Vinderne af YCCA 2022:

  • Advertising – “Opskriften på sunde boller”
    Julie Tjørnelund & Cecilie Stjernholm Nielsen
  • Design – “It’s time to check your balls”
    Alberte Cecilie Pedersen & Pauline Andersen
  • Digital – “Beskyt Boldene”
    Christian Sevel & Veronica Sascha
  • Film – “Indkøb”
    Simon Fabricius Bigaard & Nicoline Grace Paulsen

Christian Sevel vandt YCCA Advertising i 2021. Dengang var han hos Marvelous. Siden er han kommet til Hjaltelin Stahl og vandt, som det fremgår, YCCA Digital i år sammen Veronica Sascha fra TV 2 Creative.

Vinderne af Our sustainable future blev også hyldet – i deres fravær, for de var ikke blandt deltagerne ved aftenens arrangement. Men deres film var der, og den blev vist i sin fulde længde.

 

 

 

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club