Af Peter Engholm 25@mail.dk

Dog ikke et dansk. Efter en pitch med danske, svenske og norske bureauer har Hi-Fi Klubben valgt et Oslo-baseret bureau til at håndtere markedsføringen i hele Skandinavien.

Ringen er sluttet, efter at Hi-Fi Klubben har valgt Involve!Oslo til at markedsføre sig i Skandinavien.

“Vi har før haft Uncle i Århus som bureau, siden Lowe Brindfors i Stockholm. Og nu altså Involve!Oslo. Men det seneste halvandet år har Hi-Fi Klubben ikke haft et egentligt leadbureau, så der har ikke været tale om nogen fyring op til vores bureaukonkurrence – det var et samarbejde, der løb ud i sandet,” siger Mikkel Braae-Andersen, nordisk marketingchef i Hi-Fi Klubben.

Han oplyser, at pitchen omfattede bureauer fra både Danmark, Norge og Sverige – uden at ville gå yderligere i detaljer.

“Hi-Fi Klubben har lige mange aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige, så derfor kiggede vi på bureauer fra alle tre lande.”

Det er ikke usædvanligt i skandinaviske bureaukonkurrencer at kigge på bureauer, der er repræsenteret i alle tre lande …

“Ja, men det har ikke nødvendigvis været et kriterie her. Involve!Oslo kommer til at stå for udviklingen af markedsføringen i alle tre lande,” siger Mikkel Braae-Andersen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club