Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Small Danish Hotels med 65 hoteller og kroer i Danmark har hidtil klaret sig selv på det grafiske arbejde. Nu har man valgt Superego til at udvikle en visuel identitet og kommunikation.

Forventningerne til indeværende år var positive, da Superego i marts fremlagde sit regnskab, der havde en markant vækst i både Horsens og Holstebro-afdelingerne. Nu hjælper endnu en kunde til at leve op til forventningerne.

Small Danish Hotels har nemlig valgt Superego som bureauet, der skal hjælpe med kædens overordnede og generelle visuelle og kommunikative fremtoning, som led i en ny vækststrategi.

Kæden, der repræsenterer over 65 hoteller og kroer i Danmark, fik i januar 2022 ny direktør. Det er Finn Kræfting, som har været partner i bureauet Jugel & Co samt været tidligere CMO hos bl.a. Lego, Velfac og Stofa. Superego kommer i samarbejde med Small Danish Hotels til at arbejde med 

”Vi har sonderet terrænet og er overbeviste om, at den progressive stil og kultur som Superego lægger for dagen, gør bureauet til den rette partner for os”, siger Finn Kræfting, som ser frem til at lancere de nye linjer i løbet af efteråret.

Anders Juel, stifter og direktør i Superego, supplerer:

“Der har fra første møde været en super god kemi, og Small Danish Hotels er en særdeles spændende forretning med rigtig mange facetter og muligheder. Vi glæder os meget til at opstarte samarbejdet, og bidrage til at stille kæden stærkt.

Small Danish Hotels har gennem de senere år haft in-house udvikling på den grafiske platform. Ud over Superego arbejder kæden sammen med Novicell, Yulsn og Idemia.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club