Kohberg har sammen med envision og Nörd skabt en crosschannel kampagne med Sydney Lee i hovedrollen.
Kohberg har i mange år været uløseligt knyttet til det gamle slogan “Hva’ ska’ jeg sige”. Og i stedet for at opfinde den dybe tallerken igen er det oplagt at dyrke det høje kendskab og revitalisere “Hva’ ska’ jeg sige”. Og vel at mærke slå fast, at Kohberg i dag rent faktisk har meget at sige og nogle nye interessante produkter på markedet. Og hvem er bedre end Sydney Lee til at kommunikere mangfoldighed – eller rettere: at være en nutidig transformation af den gamle Henrik Lykkegaard-figur?
“Det har været vigtig fra start at kunne skabe en ide, forbrugerne gider snakke om. Og her er Sydney Lee en oplagt figur. Samtidig har det også været vigtigt, at tilpasse idéerne til de respektive kanaler, så det giver relevans for brugerne af eksempelvis facebook eller mobilsitet, siger Christian Kirkegaard, kontaktdirektør hos envision, i en pressemeddelelse.
Kampagnen er skabt som en Cross Channel strategi, der sætter forbrugeren i centrum og målretter indholdet til mediet i stedet for at sende samme budskab ud som spredhagl. Så forbrugeren både kan få frokosttips med Sydney Lee på Kohbergs hjemmeside, “Sige det med Sydney” på Facebook, hvor man kan kommentere og ‘like’ andres statusopdateringer med Sydney Lee – og selvfølgelig sidde hjemme i stuen og se tv-reklamen, der forklarer det glade budskab.
Kampagnen er lavet i samarbejde mellem envision, Nörd, M2 film og PR bureauet Kalb og Løvbom.