Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Hyper Island har haft mange reklamefolk på skolebænken, nu er det Scandic medarbejdernes tur til at blive undervist i innovative metoder.

Scandic lancerer et nyt mødekoncept i 2017 og vil derfor uddanne omkring 500 mødemedarbejdere, kaldet meeting advisors.

Det skal ske i samarbejde med Hyper Island, der ifølge salgs- og marketingdirektør i Scandic Danmark, Casper Puggaard, kan hjælpe med at give Scandic medarbejderne nye metoder:

”Med udgangspunkt i digitale løsninger og læring, er Hyper Island en af nutidens dygtigste virksomheder, når det kommer til innovation. De tænker et skridt forud og vil bidrage med løsninger, som vi har brug for til fremtidens møder. Sammen vil vi give vores Meeting Advisors en værktøjskasse udstyret med nye metoder og måder at tænke på”.

Generelt bruger medarbejdere omkring 30 procent af deres arbejdstid på møde, som dermed er et forretningskritisk område og det er baggrunden for at Scandic investerer betydeligt i sit mødekoncept i de nordiske lande og Europa.

Scandic har spurgt godt 2000 kunder og mødeplanlæggere om, hvad der er vigtigt i forhold til vellykkede møder.

Resultatet af undersøgelsen viste, at kunder og mødeplanlæggere har fokus på tilpassede løsninger, personlig opmærksomhed og rådgivning fra planlægningsstadiet til implementering og evaluering.

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Bureaurapporten trykt og digitalt
  • Bureaubot
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • To årlige gå-hjem-møder
Køb nu

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ daglige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev