Imerco vælger endnu et bureau

Peter Engholm
25@mail.dk

Kæden hæver ambitionsniveauet og går nu efter ”de digitale kvadratmetre”. Et nyt bureau er efter en pitch fundet til at levere ny platform til bl.a. kundeklubben og en ny webshop.

Imerco vil med ny webshop og en ny platform til kundeklubben erobre digitale kvadratmetre fra konkurrenterne. Målet er at tilbyde kunderne et udvidet sortiment, nye online-muligheder og -services samt inspiration og vejledning.

Der skrues således op for de digitale ambitioner, og til dét formål har kæden afholdt en bureaukonkurrence og valgt Webdanmark.com til opgaven.

”Vi ønsker at kunne servicere vores kunder bedst muligt. Uanset om det er i en af vores 151 fysiske butikker, over telefonen eller digitalt. Fremtidens forbruger vil handle der, hvor de er, når de har lyst. I en tid, hvor online salg er stærkt stigende, er det altafgørende at kunne tilbyde det bedste fra to verdener. Derfor har vi netop skrevet kontrakt med Webdanmark.com, og snart vil Imercos kunder kunne handle i en af Danmarks bedste webshops,” lyder udmeldingen fra Imercos adm. direktør, Frederik Brønnum, i en pressemeddelelse.

Webdanmark har erfaring fra kæder som Fona og Noa Noa, og til at øge Imercos omsætning og markedsandel skal bureauet levere en løsning, der indebærer alt fra rådgivning om logistik og udvikling af platform til den eksisterende kundeklub og online marketing ydelser.

Imercos leadbureau er uforandret Brandhouse, der også står bag kædens avisproduktion.