Impact Commerce skal udvikle tech-økosystem til norsk detailhandler

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Opgaven lyder på gøre den norske detailhandler Jernias systemer skalérbare og egnet til AI.

Den norske detailhandler Jernia, der er specialiseret i udstyr til byggeri, køkken og bolig, har valgt Impact Commerce som samarbejdspartner.

Jernia, der har mere end 130 butikker, er i gang med at øge sin onlinetilstedeværelse, og har derfor brug for et samlet tech-økosystem og en hurtigere time-to-market.

“Impact bringer både teknisk know-how og strategisk forretningsudvikling til at hjælpe os med at vokse. De løser ikke bare dagens udfordringer, men hjælper os med at forberede os på i morgen,” siger Palas Roychowdhury, digital product owner hos Jernia.

Udfordringen for Jernia har været begrænsede systemer, som har udfordret virksomhedens skalérbarhed og synlighed.

Impact Commerce skal derfor bygge et teknologi-økosystem, der integrerer med eksisterende systemer og projekter. Et nyt PIM-system – bygget med Bluestone PIM – muliggør hurtigere lanceringer, færre manuelle fejl og smartere workflows. Alt sammen skalérbart og egnet til en AI-drevet fremtid, lyder det fra CMO hos Jernia, Ina Kristin Haugen og tilføjer:

“Jernia er i gang med en digital transformation, og det er afgørende for vores vækstambitioner at styrke vores online tilstedeværelse og salg. Jeg er positiv over energien i vores team og Impacts stærke engagement i at støtte os. Vi værdsætter samarbejdet og ser frem til hurtigt at se de positive resultater af de ændringer, der er gennemført.”