Seeland International a/s, der sælger jagttøj i hele Europa, har valgt Sunrise som strategisk og kreativt bureau.
Koncernen, der har hovedsæde i Greve, har i første omgang udset jagtmærket Härkila som indsatsområde. Mærket har – ifølge en pressemeddelelse – stor og stigende succes i Europa, og det skal en revitalisering af mærket bygge videre på.
Det er særligt en ny kommunikationsplatform, der kan løfte ambitionerne både offline og online. Denne strategi, inkl. den kreative eksekvering, er Sunrise nu i gang med.
Seeland International har været igennem en omfattende proces for at finde frem til de indsigter, der skal ligge til grund for, hvordan mærket Härkila skal kommunikeres.
”Vi har været rundt i alle hjørner. Vi har talt internt med hele organisationen i de forskellige lande, og vi har også undersøgt markedet eksternt. Nu hjælper Sunrise os med en internationalt funderet platform, der kan varetages på tværs af landegrænser – og som har stor opbakning i hele Seeland International”, siger Steen Karlsson, der er Head of Marketing hos Seeland.
Samarbejdet omfatter også udvikling af webstrategi og et nyt website, der fungerer på tværs af alle markeder.