Internationale priser til et af Danmarks bedst drevne bureauer

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Welcome vandt Minor League i Bureaubiz årlige rapport. Og nu har eventbureauet hentet to priser hjem fra USA.

Eventbureauet Welcome har i de sidste tre år præsteret så overbevisende overskudsgrader, at bureauet vandt Minor League i det nye DM for bureaudrift i Bureaubiz’ årlige Bureaurapport.

Partner og direktør, Jesper Hartley, var glad – men understregede at de hellere vil vinde priser for deres arbejde.

Som sagt så gjort.

Welcome vendte for kort tid siden hjem med hele to priser fra den internationale Esprit Award, der uddeles af International Special Events Society.

I den konkurrence er der ingen 2. eller 3. pladser. Enten vinder man eller også vinder man ikke.

Og det gjorde Welcome så i kategorierne Best creative solution og Best meeting/conference program.

Den kreative løsning blev givet for et internt DSB-arrangement, som blev gennemført d. 1. og 3. oktober sidste år.

Medarbejderne samledes til en kæmpe begivenhed ved det gamle færgeleje ved Knudshoved, hvor der var opbygget et 10.000 m2 telt, formet som en banegård og et kæmpe DSB tog, under temaet “DSB Live – Get on the train”.

“Glade og motiverede medarbejdere yder bedre service overfor kunderne. Det er baggrunden for, at vi ville samle alle medarbejderne i DSB til et kæmpe, fælles arrangement. DSB Live har styrket sammenholdet på tværs af organisationen,” siger Susanne Mørch Koch, der er underdirektør i DSB.

Den anden pris blev vundet på produktionen af Grundfos’ interne produktlancering af “ALPHA” pumpen på det amerikanske marked. Temaet for begivenheden var “Powered by the impossible” og blev virkeliggjort i en lufthavnshangar i Kansas City, USA.

Bureauet vandt tidligere på året en Gala Award under Special Events Magazine for selvsamme begivenhed.

“Alle vore amerikanske kollegaer, som var involveret direkte som indirekte, taler stadig om eventen, som dén der sætter standarden for fremtiden. Det er fantastisk, at vi endnu engang sammen med Welcome kan løfte pokalen,” siger Global Marketing Manager, Per Ladefoged, fra Grundfos