Et nordeuropæisk mediebudget har holdt flyttedag. Det drejer sig om Triumph, der har sagt farvel til Mindshare og goddag til IUM.
Budgettet omfatter alle offline og online aktiviteter på markederne i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Holland, Belgien og Luxemburg. Som følge af en omstrukturering hos Triumph styres de nu alle ud af det nord-europæiske kontor i Espergærde.
”IUM har udvist en meget integreret forståelse for vores forretning, vores målgrupper og de midler, der skal til for at vi i fællesskab kan nå de opsatte målsætninger. Med deres indsigter vil vi kunne optimere på paid, earned og owned media, så vi sammen får skabt den ”perfekte” cross-channel strategi og dermed opnå den bedste ROI,” siger Christian Drachmann, Brand Director Northern Europe og fortsætter:
“Derudover kommer vi til at gøre mere brug af IUM’s tilgang til de nye mediaplatforme, så vi kan sikre at Triumph får endnu mere succes på de digitale platforme. F,eks. er IUM’s kreative digitale bureau, Marvelous, allerede i fuld gang med at levere en spændende Facebook-løsning på flere af vore markeder.”