Af Zandra Damsgaard zandra@bureaubiz.dk

Sundheds-appen ’Hello Mind’ fokuserer på psyken og er følge Johanne Bruun Rasmussen fra Hello Monday et billede på fremtiden for den digitale branche. Og, nej, hun står ikke selv bag appen.

Bureaubiz fortsætter serien “Den ville jeg ønske, jeg havde lavet”, hvor kreative sætter fingeren på et stykke overbevisende kommunikation, der kun har én større ulempe: At det ikke er lavet af dem selv – eller af nogen på deres bureau.

Partner og designer i Hello Monday, Johanne Bruun Rasmussen, peger på et digitalt projekt fra Stupid Studio:

”Hello Mind er en sundheds-app, og ud over at vi deler fornavn med projektet, har vi desværre intet haft med det at gøre. Det er app, der fokuserer på noget så ømtåleligt som vores psyke og noget så lavpraktisk som at skabe positiv forandring for brugeren.”

Johanne Bruun Rasmussen ser Hello Mind-appen som et godt eksempel på, hvor den digitale branche også er på vej hen:

”Fra at have haft prædikater som ’digitale makeup artister’ klistret på os, begynder vi nu i stigende grad at se eksempler på digitale løsninger, der gør en reel forskel for mennesker. Apps, der hjælper med at løse mere end champagne-problemer a la ’hvor finder jeg den nærmeste cortardo’.

Stupid Studio har løst opgaven virkelig fint og simpelt, og det er tydeligt, at kunden har stolet på dem. Jeg tror, vi kommer til at se mange flere af den slags apps og digitale løsninger i fremtiden.”

Appen kan ses her: hellomind.com

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club