Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

I hvert fald er der nu sat navn på én - 3M - men faktisk har der siden i sommer været omtalt adskillige nye kunder. Nu har bureauet hånden fuld.

To nye kunder har længe rumsteret omkring Just/Kidde. Både da bureauet i sommer måtte aflægge et regnskab, der for andet år i træk indeholdt et underskud på 2 mio. kr. Og da bureauet her i efteråret måtte vinke farvel til Miele.

Indtil nu har adm. dir. Uffe Just ikke ønsket at sætte navn på nogen af dem. Det er der dog ændret på, idet ene kunde er 3M – både på BtC og BtB.

“Det startede med, at vi vandt et pitch i forbindelse med lanceringen af det i Danmark og i Norden ukendte rengøringsprodukt: Scotch-Brite”, fortæller Uffe Just til Markedsføring. Siden er samarbejdet så blevet udvidet.

Ifølge regnskabet for 2007 vandt bureauet to nye kunder i begyndelsen af 2008. Den ene er netop 3M, oplyser Uffe Just til Bureaubiz. Den anden kan ikke offentliggøres endnu.

Samme Just forklarede i Bureaubiz i sidste måned om tabet af Miele:

“Vi har siden dengang vundet yderligere to kunder, som mere end opvejer tabet af Miele”.

Den udtalelse står Uffe Just naturligvis ved, og han forventer inden nytår at kunne offentliggøre yderligere to nye navne på kundelisten.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club