Jysk energiselskab vælger københavnsk bureau

Peter Engholm
25@mail.dk

Tre-For, der omsætter for næsten 2 mia. kr. årligt, skal øge sin tilstedeværelse digitalt og mobilt, og til det formål har man valgt et nyt bureau.

En af trekantsområdets største arbejdspladser, energiselskabet Tre-For, har netop valgt Adnuvo til at videreudvikle apps og digitale platforme.

“Vi havde hjulpet med nogle mindre projekter, og en langvarig dialog har nu ført til et egentlig samarbejde,” siger Mads Wilson, adm. direktør i Adnuvo.

Han siger om opgaven:

”Det drejer sig om hele den digitale palette – vi kigger i første omgang hele vejen rundt. Den innovative fokus på digital kommunikation, og i særdeleshed det på mobile enheder, som vi ser hos Tre-For, er helt i tråd med hvad vi har fokuseret på hos Adnuvo de seneste år. Specielt på app-fronten, hvor vi har oprustet kraftigt.”

Marketingchef hos Tre-For, Christel Toftegaard Poulsen, begrunder valget af Adnuvo således:

”De har vist særdeles god forståelse for processerne omkring håndtering af de både komplekse og tunge data, der er en integreret del af både app og digitale platforme. Derudover har de en god bredde i kompetencerne.”