Efter otte år i Københavns Lufthavne har marketingchef Henrik Bjørner Søe sagt farvel og tak. Han stoppede i mandags uden at have et nyt job på hånden.
Bruddet har en enkel, men dybtliggende årsag:
“Jeg var ikke enig med min chef om den kommercielle strategi for lufthavnen. Og så må den ene jo gå”, siger Henrik Bjørner Søe.
Omtrent samme melding lyder fra bemeldte chef, Københavns Lufthavnes kommercielle direktør Henrik Busch:
“Uenighed om strategien er baggrunden for Henrik Bjørner Søes afgang”.
Så langt rækker den fælles enighed – og meddelsomhed; Ingen af parterne har yderligere kommentarer. At hændelsesforløbet er gået i et raskt tempo, understreges af, at Henrik Bjørner Søe endnu ikke har besluttet sig for, hvad han fremover skal lave, og at Københavns Lufthavne mildt sagt ikke er kommet langt i processen med at ansætte en ny marketingchef.