Af Poul Mikkelsen

Udfordring til Camilla Ramby, TDC: Tror du på den med rockstjerner? Og tror du de render frit og tilgængeligt omkring, hvis de er gode nok?

Kære Camilla

Man kan ikke lade være med at respektere dig for at gå hele vejen. Og tage hele ansvaret. Spørgsmålet er hvad der får dig til det. Er du sokketræt af bureaubranchen og dens charmerende key accounts, eller er strategien selv at få det fagligt mere interessant?

Eller er det fordi du ønsker at være i direkte kontakt med kreative og strategiske do’ers og synes at disse er viklet ind i alt for meget bureaukrati og gatekeeping som det fungerer i øjeblikket på de danske bureauer?

Kreativt arbejde er sjovt, men svært at lave. Der er meget der skal være rigtigt før det lykkes. Eller tror du mere på at opmærksomhed og den gode ide alene drive successen?

Tror du på den med rockstjerner? Og tror du de render frit og tilgængeligt omkring, hvis de er gode nok?

Hvordan tænker du at finde dem og tror du ikke at samarbejdet bliver med samme engagement og dybde, som at købe sex for en nat, når du ikke indgår et langvarigt passioneret forhold?

Mange vil hævde at de bedste sidder på bureauerne. Hvis det er rigtigt, tror du så det bliver billigt at købe dem?

Tror du vi kommer til at se flere virksomheder vælge denne måde at arbejde på fremover og tror du at det er opskriften på bedre kommunikationsløsninger i fremtiden?

Læs Camilla Rambys svar her

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club