Mest læste
Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
Der er et kompliceret forhold mellem kunder og servicemedarbejdere. BFA fortæller med ny kampagnefilm, hvordan situationen er set fra medarbejdernes side.
Bureaubiz opfordrer bureauerne til at deltage i en undersøgelse om, hvilke systemer ift. projektstyring, CRM og ERP, bureauerne bruger til at drive deres forretning.
Med en kortfilm kreeret af en lang række danske kreative, ønsker Simon Damborg at sende et signal en kærlighedserklæring til den amerikanske kreative branche.
Løn, gode kolleger og fleksible arbejdstider er stadig de tre vigtigste faktorer, når danskerne vælger job. Det viser Ballisagers Kandidatanalyse 2025. Til gengæld har faktorer som virksomhedens brand og produkter mindre betydning hos de unge, til trods for, at man ofte læser, at de unge vælger job efter omdømme og meningsfuldhed. Det sidste er en…
Morsing skal hjælpe Canon i Danmark med at løfte B2B-kommunikationen og styrke virksomhedens stemme i debatten om digitalisering, bæredygtighed og fremtidens arbejdsplads.
Spring Production overtager design- og kommunikationsbureauet 727. Direktøren går en anden vej.
JRNY er bureauet bag det nye koncept. Mindshare har eksekveret kampagnen.
Højtryksspulede budskaber skal bringe Mojos elektrolytter og vitaminer ud til tømmermændsplagede teenagere.
2024 var et godt år for bureauerne Peytz, Frankly og Lazzaweb. 2025 bliver endnu bedre, er forventningerne.
Køkkenproducenten relancerer fysiske kataloger, fordi deres kunder savner dem. Trendforsker ser en tendens på vej mod fysiske produkter.
Mange danskere lider af tandlægeskræk. Det vil Tandex afhjælpe med kampagnen ‘Fra frygt til tryg’, som spiller på følelser og humor. Se filmen her.
En uklar brief kan koste både tid og penge – men ansvaret for en god brief ligger ikke kun hos kunden. Tre bureauledere deler deres erfaringer med, hvordan bureauet kan få en skarpere brief.
…