Mest læste
Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
På Startup Dagen, arrangeret af Creative Club, delte to bureaustiftere, en kreativ direktør og en tidl. bureaudirektør erfaringer. Ikke kun gode, men også dårlige erfaringer.
Juristens hjørne: En forhandler af tagpap fik nedlagt forbud mod at markedsføre sine produkter som miljøvenlige.
Stabiliteten er stor på toppen, når man kigger på de seneste 10 års MyImage Bureau-analyser. 5 bureauer fordelt på 3 bureautyper har domineret. Her er et par bud fra nogle centralt placerede personer gennem mange år, på hvordan man kommer til tops.
Coop vil sanere kraftigt i sin brand-portefølje, så man fremover kun vil have tre kæder. Irma bliver et mærke, der skal sælges i alle Coops butikker.
Creative Club ESG Academy er navnet på et nyt uddannelsesforløb inden for bæredygtighed rettet mod bureauer. Projektet, som har fået støtte fra Erhvervsstyrelsen kommer desuden til at indeholde et nyudviklet ESG-kodeks til bureaubranchen.
Hver anden bureau-ansatte mand vil gerne stifte eget bureau. Kun hver fjerde bureau-ansatte kvinde har tilsvarende startup-tanker. Kvindernes bevæggrunde for – og barrierer mod – at stifte bureau vejer tungere end mændenes.
Creative Club har eksisteret i knap fire år og har næsten lige så længe sendt et nyhedsbrev på gaden. Nu slår vi Creative Clubs nyhedsbrev sammen med Bureaubiz’ nyhedsbrev.
For nylig etablerede s360 kontor uden for Norden, nu køber de en del af e-mail marketingbureauet Ackermann Kommunikation.
Nordlids grand old man, Jan Køhler, siger farvel til bureaubranchen for at koncentrere sig fuldtid om sin startup- og verdensmål-virksomhed.
Bureaubiz har eksisteret siden 2008. Nu skifter vi for anden gang ansigt overfor omverden. Det bliver bl.a. tydeligere, at Bureaubiz er en del af Creative Club.
Tim Fremmich Andresen er ny partner på Nord DDB CPH. Den kreative direktør – med et lidt anderledes afsæt end de fleste kreative – er blevet medejer oven på flere diskrete gennembrud for bureauet.
Kommunikationsbureauet Oxymoron skifter navn og udvider både ejerkreds og ledelse. Stifteren Kresten Schultz Jørgensen ser både tilbage og skuer frem – også på branche-niveau – i dette interview.
…